ljusår

Mitt hjärta känner sig lite ensamt just nu. Saknar min Älskling väldigt mycket idag. Han ringde inte i dag heller, men jag antar att det ökar odsen för att han ringer i morgon...
Jag såg att han försökte logga in på Facebook tidigare idag, men jag antar att det inte gick som det skulle då han loggades in och ut flera gånger på några sekunder och sedan såg jag honom inte mer.
Jag hade gärna legat i hans famn, känt hans läppar mot mina... det är gånger som dessa som det känns som att tiden går så långsamt den bara kan trots att jag vet bättre. Det är bara några dagar kvar nu, men just nu så känns det som ljusår bort. Har iaf lite fina blommor som gör mig lite gladare. Fick dem av min fina syster som kom förbi tidigare idag. Det skulle göra det lite roligare för mig att städa sade hon:) Jag fick även hjälp att bära upp lite saker på vinden, vilket var snällt. Hade jag gjort det helt själv så hade nog min rygg varit ännu mer ledsen på mig. Jag som tyckte att den blivit så mycket bättre över natten. Men jag antar att jag borde låtit bli att städa och greja idag så att den fick bli riktigt bra innan jag ansträngde den. Men, men lägenheten städar inte sig själv.
Dags att krypa ner i soffan och hoppas på att något på teven får mig att tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0