Vardag

Har varit på jobbet både igår och idag. Känns lite ovant då jag har varit ledig så mycket när A var hemma. Men jag har kommit in i det rätt så bra. Alla klienter var inte hemma på boendet så det blev en liten mjukstart. Energin är för tillfället på topp, förstår inte vad som har hänt, men igår hade jag till och med svårt att somna trots att klockan var mycket. Ändå var jag inte trött i morse när jag gick upp tidigt för att börja jobba kl 07.00. Bara att tacka och ta emot antar jag:) Energin får jag nog lägga lite på att städa i helgen. Det är så rörigt här efter att vi bortsett från vattenläckan i köket dessutom fick läcka i sovrummet(!) så det står saker överalllt, huller om buller.
Annars håller jag på med ett litet projekt som jag påbörjade för några veckor sedan med Hälsosam choklad... Ja choklad kan faktiskt vara nyttigt!!;) Mer om det skriver jag en annan dag, men för den som är nyfiken kan ni kika in på min kollegas hemsida; www.x-choklad.com. Jag håller på att försöka designa lite broschyrer som jag kan dela ut vid informationsträffar mm. om chokladen.

Jag kom föresten på att jag lovat att berätta om en av de julklappar som jag gav till A när han kom hem. Han fick ett halsband med ett hänge bestående av en liten ID-bricka kan man säga. På den hade det graverats in ett foto på mig och på baksidan var ett personligt meddelande ingraverat. A blev jätte glad. ID-brickan tog vi sedan loss från halsbandet och fäste bakom den ID-bricka han bär om halsen genom jobbet. Precis som jag tänkt mig så upplevde han att han på så vis fick bära med sig en bit av mig hela tiden. Jag beställde den genom hemsidan; www.fotosmycket.se. Det var rätt billigt och det var bra och snabb leverans.

Nu ska jag strax laga lite mat. Idag blir det kalkon och brocoligratäng med västerbottenost på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gjorde något liknande till min sambo också tills han skulle åka!

Det känns som ett fint och bra sätt att få vara med dem även när de är borta!

2011-01-16 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0