Sömn

Jag har sovit ordentligt i natt!!!! Jag känner mig visserligen mer trött i dag än igår, men betydligt mer glad nu när jag fått besöka drömmarnas land igen. Energiförådet är påfyllt och det känns inte längre lika jobbigt att jag ska jobba helg. I dag är jag dock ledig och har inte planerat in något mer än röntgen av lungorna. Se om allt ser bra ut efter andningsproblemen jag hade... eller har? Jag känner något i luftvägarna i dag, men det är ändå rätt okej.

Min Älskling däremot ringde i förrgår. Han är förkyld och har förmodligen feber. Som tur är har han snälla arbetskamrater som har fått honom att förstå att han bör vila. Fast det kanske gör dom mer envisa än snälla då det inte är en lätt match att få A att stanna hemma när han är sjuk;) Han hade svårt att tala i telefonen då han ringde, rösten brast och han bara hostade. Han sov dessutom 5h mitt på dagen vilket är väldigt ovanligt för honom så helt fit for fight är han inte.

Idag kommer även hantverkarna och ska sätta upp innertaken i sovrum och kök. Jag antar att det är bra, men jag litar inte på att det kommer att förbli bra då innertaket väl är uppe. Sedan blir det väl sanering av sovrummet och kanske, bara kanske kan jag sova i min säng istället för på soffan i natt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0