Samtal

Har äntligen fått prata med min Älskling igen!
Första gången på nästan 1v. En vecka som kändes väldigt lång.
Men han mår bra, är jätte trött men okej.
Han har tyvärr inte kunnat öppna bilderna som jag skickade på lägenheten då de är för stora för datorerna och nätet där nere. Tyvärr vet jag inte hur jag ska komprimera dem då de inte har några upp-packningsprogram... får kanske skicka dem en och en istället;)
Kvinna som har lägenheten verkar tycka bra om oss. Dock vill hon gärna ha ett svar, vilket jag förstår då hon har köpt en ny bostad redan och behöver planera ekonomiskt för sitt... Först lät det som att vi kanske skulle slippa budgivning, men i kväll när vi pratades vid igen har ett nytt par kikat på den så vi får se hur det går om A nu är intresserad... Så typiskt att lägenheten skulle dyka upp nu när A inte är hemma, men inget ont som inte har något gott med sig antar jag.

Det var så skönt att höra Älsklingens röst idag. Det är vekligen guld värt. Särskilt efter allt man läst o mde sista dagarna. Det gav nästan lika bra effekt som massagen jag var på under förmiddagen. Åh vilken massage! Smärta har aldrig varit så skönt! Fy vad ont det gjorde stundvis, men vilken talang den lilla japanska kvinnan var. Hon är garanterat en av de mest skickliga massörer jag träffat. Jag känner mig lite mörbultad nu och trött. Första gången som jag känner lite träningsvärk av massage:) Men jag är mer rörlig och avslappnad så det var det deffinitivt värt besöket och nu är ett par muskelknutar upplösta. Hon fick mig att längta ännu mer efter A. En av våra största önskningar är nämligen att få resa till Japan och massören fick mig att fantisera om hur vår resa dit skulle bli... Har vi tur kanske vi kan resa dit redan nu till sommaren. Det hade varit en perfekt början på resten av våra liv. Vilket det känns lite som nu när A är iväg. Det känns som att missionen är något vi ska få avklarat innan resten av våra liv kan börja.
Ha det så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0