My Love

Min Älskling är hemma sedan några dagar tillbaka!!!
Därav att jag hade något bättre att tänka på i förra inlägget:)
Det var så underbart att få se honom igen och han kramade mig så hårt så jag trodde att jag skulle gå av på mitten.
Dagen efter han kom så hyrde vi en bil och tog oss till hans föräldrars hemstad. Vi hade med oss en tomtedräkt med mask och klädde ut honom en bit ifrån deras hus (grannarna kollade väldigt misstänksamt;)
Sedan stod han på deras trapp, ringde på och höll en skylt i handen med "God jul och Gott nytt år" på.
De kände inte igen honom och när han tog av sig masken hördes jubel och skrik på långt håll. Tårarna flödade och de blev jätte glada! Vi stannade där i flera dagar och blev bortskämda till max.
Nu är vi hemma och tar tag i tråkigare saker som vattenläckor. Under helgen vi var borta och inledde det nya året så hade det kommit in 10l vatten i köket (hur mycket som hamnat utanför hinkarna och därmed inte är mätt vet vi inte).

Oavsett sådana tråkigheter så är det alldeles underbart att få ha honom hemma. Jag njuter varje sekund och det verkar han också göra. Även om han hade lite svårt att släppa tankarna från jobbet de första dagarna (vilket är förståeligt). Dygnsrytmen var också lite svår att komma tillbaka i. Men vi njuter för fulla muggar ändå.
Ni som inte har fått hem er älskling än, Kämpa på!!! Det är värt att vänta på.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0