Host och snörvel

Jag är förkyld... jag brukar inte vara sjuk, men nu verkar jag ha fått allt på en gång istället. Andningen har dock blivit lite bättre sedan igår *peppar peppar*. Dålig tajming att bli sjuk nu när Älsklingen är hemma bara. Men jag får massor av pussar och kramar ändå. Innan han kom hem så hade jag bestämt mig för att A själv får bestämma vad han vill att vi ska göra när han är hemma så att jag inte gör ett fullspäckat schema. Som tur är så fungerar hans "attgöra lista" trots att jag är förkyld. Men alla som kommer och hälsar på gör det däremot på egen risk;)
Hittills har vi träffat mycket vänner och familj, kollat på bilder från missionen och jag har sett dem så många gånger nu så det känns som att jag själv har varit där:) Jag kan berätta om dem nästan lika väl som A.
Idag ska vi på anhörigträff och därefter blir det middag med hans föräldrar som också kommer och ikväll ska vi träffa en god vän. Se på film hemma, äta mat och gå på bio.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0