Glad Påsk!




Då har jag redan hunnit med att jobba och träffa mamma, syrran med flera. Lite påskfika och påskpresenter bjöds det också på! Påsken blir nog inte lika trevlig för Älsklingen tyvärr då han ringde tidigare under dagen och berättade att han är sjuk. Han har varit sjuk i flera dagar, men är som tur var på bättringsvägen nu. Tydligen flera stycken som har åkt på magsjuka. Kanske finns bättre omstädnigheter att få det på än när man inte ens har en egen toalett på rummet. Stackare! Hoppas att de kryar på sig fort. Hade jag inte varit så mätt efter fikan så hade jag nog ställt till med grill och spelkväll här hemma. Men jag tror jag sparar det till en annad dag. Men lite balkonghäng blir det nog oavsett. Kanske dags att olja utemöblerna och göra fint.

Sköt om er och hoppas att påsken blir bra för er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0