Fullmåne?

Har inte sovit så jätte bra i natt, var det kanske redan dags för fullmåne... så trött som jag var så känndes det konstigt att inte kunna sova. Men men jag får en lugn dag idag (tror jag). Ska vara ledsagare istället för att vara på min arbetsplats i dag. Många timmar kommer att spenderas i en taxi och ungefär lika många timmar på ett sjukhus och sedan får jag komma hem. Tyvärr kommer jag då inte kunna njuta särskilt mycket av det fina väder som sägs gästa oss i dag. Men jag ska se om vi kanske kan ta en glass i solen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jätte bra blogg,är själv gräsänka..vore kul o veta vilket regemente din sambo är ifrån! Maila gärna. Kram Hanna

2011-04-19 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0