Hett

Det har varit fullt upp där nere för Älsklingen och kollegorna med strider och annat. Hett om öronen på många sätt.
Han ringde dock en snabbis och bara sa att han var okej. Det var skönt att höra. Fjärilarna i magen finns, men jag har lyckats hålla dem på en okej nivå. Jag har sysselsatt mig med annat i stället för tankar och ska göra så de kommande dagarna också. Nu ska jag sätta mig och kolla igenom några tidnignar med frisyrer och plocka fram lite vad jag tycker är snyggt inför frisörbesöket i morgon.
Helgen bjöd annars på trevligt sällskap och flera sena nätter. Men jag känner mig redan med på banan igen så jag vände inte på dygnet särskilt mycket.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0