Fredag

Skulle i dag vara riktigt duktig, städa, rensa och fixa i ordning. Kanske lyckas locka fram våren men, istället hamnade jag på stan med min syster. Vi tog en fikan och har gjort staden under flera timmar (läs hela dagen). Till sist blev vi så trötta så vi bara satt och fnittrade. Då var det dags att åka hem;)
Väl hemma hade jag fått brev från svärföräldrarna:) Fina foton på min Älskling och jag var med på ett par av dem.
De sitter nu uppe som ett kollage på kylen tillsammans med vykort mm från Älsklingen. Blir lika glad varje gång jag går in i köket nu! Trodde faktiskt att han skulle ringa idag, men vi får se om det blir i morgon istället. Har tänkt på honom extra mycket idag och räknar ner tills han kommer hem på semester!!! Det ska bli så härligt. Jag lyckades dessutom få massor av ledigt under tiden han är hemma:) Jag lär inte få så mycket till lön den månaden, men precis som sist så får det vara värt det. Jag har också varit och hämtat ut en ny produkt som jag ska marknadsföra. men måste ju testa den lite innan jag kan promota den. En proteindrink. Ryktesvis kommer jag att bli lite av en duracell kanin pga alla antioxidanter och det kan behövas. Så det ser jag fram emot:) Så det kanske blir lite städ imorgon istället;) På modevisningen jag stod och lanserade Hälsochokladen så hade vi ca 180gäster och en del Hälsochoklad blev allt såld. Får hoppas att några av dem blir intresserade av att komma på en av våra infoträffar! Fick höra utav mina mentorer i USA att vi endast är ca 197000 marknadsförare (som vi kallas) i hela världen!!! Kul att få komma in som partner i ett så tidigt skede:) Nu ska det bli lite soffmys. Ångrar att jag inte gick förbi systemet idag. Ett glas rött och lite choklad hade smakat fint:)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0