Solskenshistoria

Har haft en riktigt skön dag. Inledde den med en promenad ute i solen med min fina syster. Sedan drack vi varm choklad på stan och kollade lite i affärer innan hon var snäll och tog följe med mig då jag gick till jobbet. Det känns som att D-vitamin depåerna är påfyllda och trots all snö och kyla så känns våren som den är på intåg och jag längtar tills man kan sitta ute på parkbänken och njuta. Det som har varit extra bra med dagen är att jag under hela dagen har kommit på fragment från vad jag drömde i natt. Det verkar som att jag har drömt väldigt mycket! Min Älsking har varit närvarande i de flesta drömmarna och det har gjort att jag har känt hans närvaro hela dagen. Nästan som att vi har haft en mysdag på tu man hand. En härlig känsla då han befinner sig så många mil bort. Hoppas att samma sköna känsla infinner sig imorgon och att solen lockar till fler promenader.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0