Alla Hjärtans dag

Känner mig sådär lycklig enda in i själen idag...
Har fortfarande känslan av att ha min Älskling vid min sida, inte bara i hjärtat utan runt omkring mig.
Idag är kärlekens dag, Alla hjärtans dag... en av de mest missförstådda dagarna på hela året... För mig är det en av de dagar på året som skänker mig mest eftertanke. Jag tycker inte alls att det är en dag till för att man måste köpa presenter och göra sig till. Dagen behöver inte kosta en krona. Bara eftertanke och man har förutsättningarna för att få en bra dag. Jag förstår de som kan vara ledsna över att inte ha en partner att fira dagen med, att kanske inte få uppleva det där lilla extra romantiska just idag. Men det kommer... Men kärlek är också vänner, familj och att uppskatta det lilla i vardagen. För mig har i alla fall dagen varit väldigt bra och ja jag har till och med fått uppleva lite romantik. Min Älskling överraskade mig med blomsterbud. En väldigt söt och väldoftande bukett blommor som hängde på min dörr när jag kom hem från jobbet. Han lyckades även ringa mig och skicka ett mejl(!) Jag tror minsann att jag har varit saknad även idag:) Det värmer så mycket när han anstränger sig så. Jag vet hur mycket de har att göra. I dag är ingen vanlig dag, idag är Kärlekens dag. Men fortsätt sprida kärlek varje dag och gör det i stort och som smått.



Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint skrivet av dig :)

Jag tycker du har ett så bra sätt att formulera orden på!



Hoppas du har haft en bra dag!

2011-02-17 @ 21:42:17
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Löjtnantessan

Tack så mycket:)

Min dag har varit bra. Jag slutade tidigt och varvade ner inför en ledig helg med en lång fika på stan. Det ska bli så skönt att vara ledig!

Hoppas att du/ni får en trevlig helg!

2011-02-18 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0