Ingenting

Av någon anledning så drar jag mig för att gå och lägga mig i kväll...
Varför har jag ingen aning om. Jag är trött, jag tycker om att det blir i morgon för då är det en dag mindre
att räkna till hemkomst, vi har en skön säng, klockan är sent, jag har inte särkilt mycket att hitta på just nu, men ändå går jag inte den korta biten in till sovrummet. Jag som brukar tycka om att lägga mig så jag kan drömma om och "träffa" Älsklingen igen. Känner mig som ett trotsigt barn; Jag vill inte sova nu!!!!
Men skulle jag skrika så, springa och kasta mig i ett hörn  och sparka med fötterna i golvet så skulle ingen lyssna.
Grannarna skulle möjligtvis klaga, men ingen skulle lyssna. Så det är väl lika bra att jag släpar mig själv in i sovrummet, släcker lampan och säger God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0