Walking dead

Jag har varit riktigt trött i dag, men har haft det trevligt ändå. Efter att ha gjort en synundersökning inför linsbeställningen så tog jag bussen och mötte upp syrran och hennes sambo. Jag och syrran har sedan kört en heldag på stan... vi som inte skulle handla någonting kom båda hem med ett par påsar var. Men det märktes att vi var trötta för vi var lite fnittriga. Vi drack 2-3 koppar kaffe bara för att orka gå hem, vilket bara tar ett par minutrar:) En lugn dag, vilket behövdes. I dag blev jag faktiskt sugen på mat, det var skönt att slippa tvinga i mig något för en gång skull. Hoppas att det fortsätter så i morgon också! Jag hoppas även att det blir bättre sömn i natt. I morgon ska jag nämligen ha möte med chefen om att ev. gå upp i tjänst. Jag vill ju inte se allt för sliten ut, vilket jag verkligen har gjort i dag. Det var riktigt jobbigt att se mig själv i spegeln när vi var i klädbutikerna. Jag såg verkligen hemsk ut!:) Men det är inte bara sömnens fel (eller brist på den). Det är något konstigt med min hårfärg... på något vis så flyter hårfärgen och ansiktet bara i hop så jag ser konstig ut om det låter förståeligt:P Syrran säger att håret har blivit ljusare, men jag vet inte. Konstig känner jag mig i alla fall. Så jag har bokat tid för att göra slingor på tisdag. Jag som är "allergisk" mot utväxt... men frisören sa att hon ska lägga slingorna mer i underhåret som effektslingor så syns inte utväxten. Jag vill ju vara lite fin när Älsklingen väl kommer hem:) Men just i dag har den dagen kännts lite avlägsen. Förmodligen pga att det var ett par dagar sedan han ringde. Han har ju inte så bra tillgång till telefon eller internet nu och jag antar att han har fullt upp med jobb. Men jag håller tummarna att jag får höra av honom i morgon eller i helgen. I helgen ska jag bortseett från att jobba, gå ut och äta middag med några av Älsklingens kollegor. En av dem åker på mission snart så man får passa på att ses. Snällt att de bjöd in mig, men saknaden efter Älskling kommer nog att bli mer påtaglig just den kvällen. Men det är bara att göra det bästa av situationen.
Natti natti och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0