Törstar efter kärlek

Jag hoppas inte att detta kommer att påverka hemresan till det negativa... Det skulle bli riktigt jobbigt i så fall. Just nu längtar jag så oerhört efter att han ska komma hem så att vi kan påbörja resan mot en normal vardag igen. En lugn och skön vardag där jag kan ringa honom när jag vill, skicka ett sms, säga god morgon, be honom börja med maten när jag är på väg hem från jobbet för att jag är hungrig, ligga bredvid varandra i soffan och skratta åt en dålig film, få pussas och kramas och mysa och bara ha det alldeles, alldeles underbart. Älsklingen ringde tidigare, jag hade skrivit att jag behövde få höra hans röst och de tre små magiska orden. Rösten fick jag höra, men mottagningen var dålig... vi fick gissa oss till vad den andra sa och när vi skulle säga hej då och jag längtade efter att få höra honom säga "Jag Älskar dig" så bröts det! Men jag hann höra Puss. Den pussen får jag leva på till nästa gång. Men som han sa tidigare i samtalet; snart kan jag ringa dig från min telefon. Hans sista patrull är i alla fall gjord för denna gången så lite kan man slappna av på det viset. Men just nu är det inte oron utan "kärlekstörsten" som har överhand. Jag vill tanka så mycket kärlek att det räcker och blir över för en lång, lååång tid framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0