Morgonstund...

Jag lyckades få ännu en dag att gå. Gårdagen rymde bla jobb så klart, en lunchdate med Sophie, lite plock här hemma och rengöring och byte av vatten i det "stora" akvariet på ca 350 liter. Rengöringen börjar jag faktiskt få in en bra rutin på att göra själv. Första gången var jag nästan i upllösningstillstånd med vatten över allt och jag halkade som bambi på hal is. Inget fungerade den dagen. Men nu gick det riktigt bra. Syrran kom sedan förbi och vi gick i väg på afterwork och käkade lite tapas. Det var gott, men inte som förra gången då det höll riktigt hög klass. Så istället för att äta efterrätt där gick vi över gatan till nästa restaurang/pub och tog Creme Brulé med hallonsorbet och syrran tog hasselnötglass med mangopuré, havtorn och någonting mer. Det fick klart godkänt. Sedan gick jag hem såg på film på teven och läste sedan innan sängen. Men av någon anledning vaknade jag före kl 08.00 i dag. Ingen höjdarsovmorgon, för jag känner mig rätt trött:) Men kunde inte somna om. Men men då får jag många timmar innan det är dags för kvällsjobb. Får se om dagen kanske bjuder på ett samtal från Älsklingen *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0