Firar 4 fina år med Älsklingen!

Tiden har gått snabbt, men samtidigt känns det som att det alltid har varit vi. Som det ska vara:)
Då jag inte rent fysiskt kan fira dagen med att han är på plats här hemma så har jag ägnat mig lite åt mig själv genom att göra slingor i håret på salongen och ska snart äta en av Älsklingens favoriträtter, spagetti och köttfärssås;) Besöket på salongen gick bra, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag är nöjd med att hon lyckades få ihop färgerna så bra att det ser naturligt och ofärgat ut eller om jag är lite missnöjd över att det inte blev större skillnad i håret... Jag är visserligen allergisk mot utväxter så på så vis är det toppen, men jag hade nog hoppats på att håret hade blivit lite mer spännande. Vi får se vad jag tycker om en vecka;) Men riktigt duktig är hon oavsett. Jag har också hunnit träna lite och har naturligtvis njutit av det fantastiska vädret. Det känns nästan som att vara utomlands faktiskt. Att detta är Sverige i maj är lite svårt att föreställa sig:) Nu ska jag strax laga mat och hoppas på att Älsklingen ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0