Ny vecka

I helgen har vi haft fullt upp med trevligheter. I lördags var vi med min syster och oäkta svåger. Vi spelade bowling och åt gott på O´Larys. Sedan gick vi vidare och tog lite drinkar och öl och sedan gick vi hem till oss en stund och spelade spel. Söndagen började med frukost på stan med några vänner och sedan bar det av till Jönköping för att hälsa på ett par andra fina vänner. Vi åt också gott och satt och pratade hela dagen lång. Timmarna bara flög iväg!
I dag har jag jobbat för första gången på 11dagar (kallas lyxproblem). Jag var så trött då jag har sovitväldigt dåligt i natt. Men jag piggades upp lite av att jag fick veta att jag kankse får gå upp från 75% till 100% efter semestern:)
Så ni får hålla tummarna för mig. Jag har stått i kö för det i 3 år nu. Efter jobbet som slutade redan kl 13 mötte jag upp Älsklingen och Björn. Vi käkade lunch på O´Larys då de hade varit och simmat och så ingick det faktiskt att man fick spela en gratis serie bowling så det gjorde vi förstås:) Inte dåligt att ha soelat bowling två gånger på ett par dagar. Det brukar ju gå si så där ett halvår i mellan om inte mer annars:) bra gick det i alla fall. Flera strikes och spärrar. Men det gick lika bra för grabbarna så jag förlorade trots mina 113poäng:) I kväll vankas det nog bio om Älsklingen får bestämma. Får se om det går någon tidig föreställning så jag orkar upp till jobb imorgon också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0