Njutning

Vilken underbar dag vi har haft!
Jag testade hot-stone massage för första gången och Älsklingen valde en kombinationsmassage med bla shiatsu och han var så nöjd:) Kul att han också gillade japanskan. Hot-stone massage är något jag verkligen kan rekommendera för er som aldrig har testat. Avslappning på hög nivå:)
Efter det blev det bad, bastu och aufghussittning,hamam,  äventyrsbad med allt som hör till, lyxräkmackor som var stora nog att ätas av två mm. Efteråt har vi tagit det lugnt här hemma, druckit enormt mycket vatten då vi kände oss som två torra... ja vad ska man säga... jag hittar ingen bra liknelse:) Men uttorkade var vi iaf.
Har ni inte unnat er avslappning på länge så tycker jag att ni tar tag i det det första ni gör i morgon(!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0