Kärlek

I dag har jag haft en riktigt bra dag:)
Dagen började med en låååång chatt med Älsklingen. Han har fått ta igen lite sömn i natt och sov hela 12h i sträck(!) Han har suttit med mycket pappersarbete och får möjlighet till återhämtning. Vi hann prata om lite vardagliga ting på chatten, något som kan tyckas "ospeciellt" men det har inte blivit så mycket av det på länge då han inte suttit ostört när vi har talat i telefon och där inte har funnits så mycekt tid till att hinna prata om sådant över huvud taget. Det är liksom inte prioriterat alla gånger. Vi bokade också konsertbiljetter till Metallica som kommer till Sverige i sommar! Så kul att vi fick tag på biljetter då vi båda har längtat efter att få se dem sedan vi gick på högstadiet:) Vilket man lätt kan räkna ut att det är lång tid;) Jag har också framkallat bilder som Älsklingen ska få i present när han kommer hem. Jag kommer att lägga upp en redigerad bild här som jag själv har fixat. Den är redigerad till att föreställa en skissad bild på papper. Då får ni dessutom se hur jag ser ut;) Kanske lite trevligt att ha en bild på vem som skriver även om jag är lite restriktiv med privata bilder under tiden Älsklingen är iväg på jobb. Har under kvällen jobbat och imorgon väntas "Trimdag" med kollegorna på en kursgård här i närheten. Det ska bli intressant. Så det är nog bäst att jag kryper till kojs snart. Ha det bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0