Förvånad

Hej hej.
Har i dag haft en riktigt bra dag. Ingen "berg och dalbana" har synts till... jag är faktiskt lite förvånad.
Men det är skönt att det känns bra. Hörde från Älsklingen senast i natt då han sade hej då igen efter att planet blivit försenat en himla massa timmar. Får hoppas att resan dit gick smidigt då de väl kom iväg på riktigt.
Själv har jag jobbat i dag och suttit i nästan 4h möte. Det blev ändå en liten mjukstart efter ledigheten jag har haft. Det är egentligen min kortvecka så enligt schemat är jag efter i dag nu ledig fram till måndag *lyx*.
Jag ska satsa på att försöka komma in i rutiner, kanske komma i gång med min träning här hemma. Men framförallt är det en bra matrutin som jag är mån om att hitta. Jag är inte helt nöjd med hur det blev sist jag var gräsänka. Denna gången vill jag skärpa till mig lite och kanske laga lite större portioner så att jag fryser in matlådor istället för att köpa något halvfärdigt eller snabblagat. Får hoppas att energin jag har känt i dag åtminstone håller i sig i några dagar och att våren kommer igång på riktigt och förgyller vardagen ännu mer. Det skulle sitta fint!
Grannens trädgård är fylld av blommande krokusar och snödroppar så jag längtar ännu mer nu:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0