Söndag

Är nyss hemkommen.
Det blev en fika på stan med syrran. En god (normalstark) kaffe och pekannötpaj med grädde.
Vi hann också en runda på stan, köpte ett par byxor och hängde undan ett andra par som jag nog går och köper i morgon. Jag har också hunnit att tvätta och faktiskt så blev jag inte ledsen som jag skrev att jag trodde att jag skulle bli. Älsklingen hade massor av tvätt, men denna gången var det inte alls jobbigt... Som min syster sa så berodde det kanske på att jag denna gången var förberedd på att det kanske blir jobbigt. Jag skulle vilja säga att jag har "repat mig" mycket bättre efter denna leaven. Jag kommer säkert att få mina svackor, men man får vara glad för varje dag som flyter på utan större besvär. Sandra (min syster) och jag gick även på den tidiga kvällsföreställningen av "Hur många lingon finns det i världen". En så himla charmig film! Där ser man att rätt utbildning inte är allt när det gäller att välja rätt person till rätt jobb:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0