Johnblund

Sov rätt så bra i natt efter att ha sovit dåligt två nätter pga fullmånen. Vet dock inte vad jag har sysslat med de sista nätterna då jag har lyckats vända vårt 2*2 m stora täcke minst ett halvt varv varje natt, även nu i natt då jag sov bra och jag har bytt ut min kudde mot Älsklingens... Nattgymnastik? Ommöblering? Mmm aktiv är jag i alla fall. Kanske på gott och ont för huvudet känns lite tungt i dag. Men annars mår jag bra. Men jag har kännt mig lite stressad i några dagar. Får se om det lugnar sig i dag då jag är ledig och har lämnat återbud till en handledning i dag samt en föreläsning i kväll. Så nu är jag fri att bara göra det jag känner för. Det har blivit en del övertid på jobbet denna veckan och jag jobbar hela påsken så en ledig dag kommer att sitta fint. På tal om påsk... Fick ett påskkort från Invidzonen:) Så omtänksamt! De är ett föredömme till att vända en jobbig upplevelse (anhörig vid mission) till något bra (anhörigförening)! Jag har själv ägnat mycket tid åt ideellt arbete och vet hur många timmar som brukar ligga bakom sådana uppdrag.

Får se vad jag kommer att ägna mig åt i dag. Jag har så tydliga minnesfragment från mina drömmar i natt då jag skrattar och faktiskt vaknar mitt i natten av att jag skrattar:) Så jag vill nog fortsätta dagen i den andan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0