Rutin

I dag har jag jobbat, nu är det slut på lyxen med all ledighet som har varit under tiden Älsklingen var hemma och nu precis efter hans avresa då jag var naturligt ledig enligt schema. Det var dock jätte lugnt på jobbet så att säga att jag har jobbat känns nästan lite fel det med;) Förövrigt så har jag planerat lite inför veckan. Onsdagen skulle behöva förlängas med några timmar då jag har så mycket att göra. Men jag ska göra mitt bästa att få i hop allt, det brukar gå bra. I bland så är sådana dagar nästan lite sköna. Åtminstone då man lyckas, då får man ett sånt där skönt flow, en känsla av tidlöshet och att allt bara klaffar:) Jag har också pratat med min Älskling! 2 gånger till och med:))
Denna gången kunde han höra mig. Att han ringde en andra gång var för att han bröt första samtalet då han trodde de blev kallade på jobb, men där hade han fel och var så mysig och ringde tillbaka igen. Jag satt ju lite dumt till på jobbet, men några ord han vi med. De skulle grilla lite ikväll så vi gjorde en bra deal om att han skulle äta en hamburgare åt mig så tar jag en kall öl åt honom:) De har haft ca 20grader varmt så grillningen blir nog trevlig. De har haft fortsatt mycket att göra, men han verkade ändå vara på topp. Det blir så mycket lättare att sakna honom då man vet att han har det bra och "trivs". Då känns det inte förgäves. I morgon väntar mer jobb så jag ska strax gå till sängs.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0