rullar på

Så då har den nya veckan rullat i gång. Ännu en vecka närmre målet. I dag har jag ordnat och skjutit fram Älsklingens deklaration så att han kan sitta ner med den då han väl är hemma. Jag har också varit runt hos olika glasögonbutiker och hört mig för lite om linser då de jag hade förra året gav mig besvär. Jag har också testat nya bågar men hittade tur i oturen inga som lockade. Däremot så hittade jag ett par solglasögon som jag verkligen vill ha, som dessutom går att få med styrka om man önskar (styrka= att jag inte behöver ha linser på mig utan ser lika bra med solglasögonen). De var både snygga och sköna, MEN tyvärr också dyra. Jag vet inte hur jag ska lyckas rättfärdiga att jag vill ha ett par solglasögon som kostar 2588kr (utan styrka)... Men men jag får filure lite på det. De var ju inte vanliga solglasögon precis som man kan köpa i sportbutiken eller i klädbutiken. Detta var kvalité. Maui Jim hette märket. Annars åt jag lite lunch på stan innan jobbet och väl på jobbet så arbetade jag med en tjej som också har varit hemmahjälte:) Det var skönt att kunna dela lite tankar med någon som verkligen förstod.
Nu ska jag strax lägga mig. Jag har en huvudvärk som skulle kunna sluta i migrän om jag har otur. Men vatten och vila ska nog göra susen. Imorgon väntar mer jobb och ett 3h möte.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0