Mysfika

Hej!
Gårdagen gick riktigt snabbt.
Förmiddagen var jag hemma och fixade lite. Gjorde ett försök att förnya min legitimation, men hade inte tänkt på att ta med mig passet då min nuvarande legitimation hade utgått så det blev mest att sitta i kö lääänge och sedan gå där i från. Jag skickade även i väg en present till Älsklingen guddotter som blir 9 år i dag:) Det blev ett presentkort så att hon kan köpa sig något fint (lättast att skicka på posten). Efter det gick jag till Sophie och Marcus och åt lite innan det var dags att gå och jobba kväll. "Tyvärr" drack jag kaffe på jobbet vid 18-tiden... tror ni att jag somnade sen?
Nej det gjorde jag inte, inte i tid i alla fall... och när jag väl somnade så har jag vaknat stup i ett. det var inte helt frivilligt som jag gick upp ur sängen i morse:) Men jag har klarat mig bra ändå. På jobbet i dag har jag uppdaterat en hel del dokument då det var så lugnt. Jag har också suttit på jobbets stora inglasade balkong. Det var premiär för i år! Det känndes som rena sommaren där ute:) Jag satt i svarta jeans och jag visste inte vart jag skulle ta vägen stundvis då solen värmde och brände så mycket på benen:) Då var det nästan lite skönt att gå in igen.
Efter jobbet blev jag hämtat av Pappa. Då åkte vi vidare till Syrran som hade kalas. Började med att äta lite gott, det blev hemlagad paj med god sallad och bröd. Sedan blev det en mycket god egenkomponerad tårta, och muffins, kakor, choklad och jorgubbar. Mumma!

Har fortfarande inte hört något i från Älsklingen. Inte svärföräldrarna heller. Jag drömmer däremot om honom väldigt mycket så det är nästan att jag längtar lite efter att gå och lägga mig på kvällen. Då vet jag att jag får träffa honom igen. Lite mindre roligt att vakna när klockan ringer på morgonen och inse att det just bara var en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0