ledig

Dagen började med en lit sen frukost på stan med syrran. Vi satt på uteserveringen och trots att solen inte nått vårt bord så njöt vi. Sedan blev det en runda i skobutiken där jag köpte ett par basic sommarskor, de andra jag hade hade gjort sitt. Sophie kom och mötte upp oss då syrran skulle gå. Sophie och jag fortsatte med några affärer till och sedan blev det en fika i solen. Vi satt där i ett par timmar och pratade i kapp lite om allt mellan himmel och jord. Men ämnet semester var återkommande och just semester blev ett tema för eftermiddagen. Jag har fortsatt leta efter ett resmål för mig och Älsklingen i sommar. Men jag kan helt enkelt inte bestämma mig:) Men det gör inget. Jag skulle kunna leta resmål bara för de vackra bildernas skull. Dagens fika i solen gav mig även en solbränna. I dag hade jag inte varit lika duktig och smörjt in mig med solskydd, men det hade nog behövts:)

Älsklingen ringde i dag också! Jag känner mig riktigt bortskämd;) Han satt inomhus och eftersvettades precis som om han genomgått ett träningspass sade han, men han hade "bara" vistats utomhus en stund. Han har fått fortsätta att behålla maten så nu kommer han väl börja jobba som vanligt antar jag. Tyvärr så brusade det mycket i telefonen så Älsklinge hade svårt att höra vad jag sade och jag upplevde fördröjning i samtalet. Men jag blev ändå väldigt glad av att han ringde. Det suddar ut det långa avståndet en aning och jag får aldrig nog av att höra honom säga "Puss och Kram, Jag älskar och saknar dig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0