knappt 10 min på en halv månad...

Morgonen började lite oväntat... Jag trodde att det var en rätt bra dag. Är glad att jag ska få träffa svärföräldrarna i dag och dessutom fick jag chatta i någon minut med Älsklingen. Men så kom tårarna efteråt...
Vi har ju knappt hunnit ha någon kontakt sedan han kom ner. Det var bara typ de första dagarna som jag hörde något. Sedan var de i väg utan internet eller liknande fram till nu och då hinner vi ändå inte höras mer än knappt 2min... Man kan ju tycka att de borde få minst 5min i alla fall och kunna ringa hem när de har varit borta så...
Äh det är väl lika bra att gråta färdigt nu så att det går lättare i eftermiddag. Berg och dalbanan har under en lång tid bytts ut mot farfarsbilar, men i dag snurrar det lite mer... hoppas jag hinner kliva av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0