Idétorka

Gick till min systers jobb efter att jag slutade och åt lunch, lasagne med grekisk sallad blev det.
Efter det har jag strosat på stan då "svärmor" snart fyller 70år... Jag pratade med Älsklingen idag och han har inte hunnit tänka på vad vi kan ge och hade inga idéer så nu är det upp till mig att klura ut:) Hon önskar sig inget vad jag vet än så länge, hon har allt säger hon. Har inga direkt uttalade intressen mer än matlagning. Mmm det är inte helt lätt... Jag har funderat på att ge en upplevelse, att vi alla 4 kan hitta på något tillsammans när väl Älsklingen är tillbaka igen och kanske skicka blommogram dagen till ära (om jag inte kan åka och hälsa på)... Har ni några tips på presenter? Det tas tacksamt emot! Under tiden jag funderar ska jag nog vårrensa lite bland kläder och saker. Det är så smidigt nu när det har öppnat en second hand nere i cetrum som tar emot saker varje dag. Då kanske sakerna verkligen kommer i väg dit då man inte behöver tima in konstiga inlämningstider eller inte behöver gå lika långt som innan. Ska bara leta fram lite passande musik och sen kör jag igång, det gör det hela mycket roligare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0