Försommarkänningar

Skippar vårkänslorna och går direkt på sommarkänslorna i dag!
Solen skiner och jag har gått utan jackan för första gången i år. Jag har dessutom sett nyckelpigor:)
Efter jobbet som slutade vid 13.30 blev det lunch med syster yster på hennes jobb. Citronmarinerad lax och spritsat potatismos (låter smaskit, men det var ingen jättehöjdare) och glass till efterrätt. Sedan blev det till stan och jakt efter en vårjacka. Hängde undan en men hittade ingen jag riktigt föll för. Nu är jag hemma och förbereder riktig sommarmat! Ljummen potatissallad och kött som jag marinerat i en vitlök och grillmarinad med lite örter.
Jag har också pratat med Älsklingen i dag, i hela 3minuter fick jag njuta av hans röst:)
Han ville bara säga hej. Han mår gott, men är lite rastlös och de har det varm. Han ska se om det finns möjlighet att kanske ringa 2 minuter till lite senare. Men han hann framföra en hälsning som jag förde vidare till hans kära mor som firar sin dag i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0