dunka dunka

Jag hade fel beträffande vätska och vila. Huvudvärken har ännu inte försvunnit, men den gav mig väldigt speciella drömmar! Någon som var sjuk hela tiden i drömmarna, illamående, skador i huvudet mm. Antar att jag inte mådde tip top då jag sov och när migränen kickar in så blir jag ofta illamående. Men det var ju bra att jag i alla fall sov natten igenom. Nu gör jag ett nytt försök att vakna utan dunkande huvud i morgon. Imorgon får jag nämligen besök av en väninna som jag inte har hunnit träffa på ett tag då vi bor långt i från varandra. Hon ska sova över och sedan ska vi fira Valborgsmässoafton tillsammans i helgen.

Nu ska jag strax lägga mig och drömma om en underbar dag för snart 4 år sedan. Imorgon är det nämligen 4år sedan jag hade min första dejt med Älsklingen:) Vissa kanske tycker att det är löjligt att komma i håg en sådan sak, men för mig är dagen väldigt svår att glömma:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0