Trött

Jag har faktiskt sovit i natt, slocknade nästan direkt då jag lade huvudet på kudden. Tyvärr känns det ändå som att jag har varit vaken stora delar av natten. Ögonen är svullna och känns trötta. Min Älskling borde vara framme nu, hoppas att han sov ordentligt på planet så att han kan suga åt sig allt nytt idag. Jag har inte hört något av honom sedan planet lyfte, men jag vet också att det var lite strul med telefonnätet igår. Men jag såg i anhöriggruppen att de passerat de två destinationer som mellanlandningen skedde på. Idag ska jag iväg och luncha med en kompis om jag orkar. Ikväll vankas det jobb. Skönt att ha min kortvecka framför mig, jobbar bara tis-tors. Hoppas att tröttheten lättar, måste vara på topp på jobbet då jag ska jobba själv. Hoppas att ni andra också har sovit bra, men att ni känner er lite mer pigga. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0