lugnt

Tårarna lugnade ner sig med dagen och som om Älsklingen hade läst mina tankar (igen) så ringde han.
Det var skönt. Han skulle lägga sig tidigt i kväll, de har haft fullt upp sedan de kom tillbaka så han är fortfarande trött. Vi pratade lite om det som hänt dem och Älsklingen verkar ha en rätt så sund inställning även om det som hänt utan tvekan kommer att följa honom under en tid. Det märks att de är ett professionellt gäng.
Kvällsjobbet gick bra och nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis sova bra en natt till. När jag gick hem från jobbet så kände jag för första gången i år hur det doftade blommor ute. Hela vägen hem njöt jag av de olika blomsterdofterna och det kändes som att tiden stannade till en stund. Vilken kontrast till snön som kom förra veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0