trevligt

I går kom Maria förbi och sov över. Vi käkade Thaimat, såg på film, pratade gamla minnen då vi såg på gamla foton från högskoletiden och pratet fortsatte natten lång. Men vi sov inte länge för det. 8.45 ringde telefonen så det var bara att gå upp och svara och 9.00 ringde klockan. Vi åt lite mysfrukost och hann prata lite till innan hon skulle i väg och träffa en annan vän och jag lika så. Det blev lunch med Anton som också är en vän sedan högskoletiden. Han ska ut på en långresa snart så det var kul att hinna träffas och få inspiration inför semestern. Nu håller jag på och tvättar lite och inväntar svar från en vän om en fika i em. Älsklingen har ring även idag:) Hans klocka har tydligen gått sönder. Den andra för denna missionen tror jag. Så han behövde min hjälp till att föra över lite pengar. Molnen har dominerat vädrete där nere i dag så de har haft det lite svalare om man kan kalla så höga temperaturer för svala:) Han berättade även att de fått order om något som lät som ljuv musik i mina öron. Han verkar allt ha det bra. Även om det stundvis är turbulent.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 15:52:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0